Co tato technika znamená?
Snažit se nejen prodávat, ale prodávat ještě více pomocí vůní, jelikož čich je jeden z pěti smyslů, který se registruje neskutečnou rychlostí v našem mozku. A proto, nejen v USA se zdvounásobují supermarkety a nákupní centra, které používají tuto marketingovou techniku, v nichž dávkováním speciálních vůní do prostředí záměrně ovlivňuje naše chování k nakupování a to i v době ekonomické krize.Ale opravdu nás vůně mohou ovlivnit k nákupní horečce?
Existuje velké množství utajených studií, které dokazují účinky některých speciálních fragrancí.Například v některých japonských kancelářích můžete v ranních hodinách cítit vůni čerstvých citrónů, které dokáží stimulovat zaměstnance k lepším výkonům.
V odpoledních hodinách můžete naopak cítit vůni čerstvých květin, které zvyšují soustředění a ve večerních hodinách vůni jarního lesa, která zvyšuje pocit optimismu.
V Americe již vědí, že vůně čokolády či čerstvě upečeného koláče nebo jablečného závinu zvýší prodej v supermarketech, zatímco v obchodech Abercrombie & Fitch prodávají mnohem více jeansů od té doby, co každé dvě hodiny dochází k dávkování feromonů.
Společnost Sony je provoněna vůní vanilky a mandarinky, hotelový řetězec Sheraton jasmínem, hřebíčkem a fíkem.
Také realitní prodejci již objevili účinnost olfakterického marketingu: dům na prodej zvýší svoji hodnotu, pokud voní čerstvě upraženou kávou a jablkovým štrůdlem.
A po těchto všech příkladech příchází tato studie i do Itálie, konkrétně v Miláně se bude v nejbližší době otevírat hotel Magna Pars Suites Milano v němž každý apartmán bude provoněn některou květinovou esencí, která snadno nabudí pocit relaxu a uvolnění: gardénie, jasmín, neroli, magnólie…
Osvěžovače vzduchu SPRING AIR jsou inspirované řeckou přírodou.
Všechny vůně jsou 100% přírodní a s dvojím účinkem: pohlcují nepříjemný zápach a zanechávají prostředí dlouhodobě příjemně voňavé.
Tyto osvěžovače vzduchu jsou vyrobené z éterických olejů.
PŘÍRODNÍ VŮNĚ V TÉ SPRÁVNÉ DÁVCE
- příjemně provoní hotelové haly, pokoje a místa, které je potřeba zbavit zápachu
- dokáží pohltit i nepříjemný zápach z tabáku
- mají příznivé účinky na lidskou mysl a celkový stav každého z nás
- moderní a hlavně efektivní doplněk za velice přijatelnou cenu
SPRING AIR výrobky jsou vyrobeny z esenciálních olejů – z výtažků květin, stromů, citrusů či
mořského vánku.
Každý sprej 250ml je vysoce koncentrovaný, obsahuje více než 12.60% esenciálních olejů a 20% molekul, které absorbují nepříjemný zápach.
*Pro srovnání: na trhu mají koncentraci většinou okolo 6%
Tato molekula zajistí maximální pohlcení veškerých pachů a zajistí i to, aby se pachy mezi
sebou nemíchali.
Každý sprej obsahuje 3100 dávek a dokáže pokrýt až 50m2 (75m3).
Příjemná vůně má příznivé účinky na psychický stav každého člověka – podporuje tzv. well-being každého z nás.
V Itálii slaví velký úspěch například vůně Baby powder – vůně dětského pudru, která se nyní prodává i ve všech obchodech Prenatal.
Ve východní Evropě slaví největší úspěch Pińacolada a Papaya.
V Řecku, konkrétně v Athénách, najdete naše vůně ve všech pobočkách VODAFONE.
Spring Air má na trhu více než 90 vůní, které dokáží uspokojit každého klienta, jsou rozděleny
do několika produktových řad:
- Refreshing Line – Osvěžující vůně – vůně, které připomínají čerstvě vyprané prádlo
- Aromatherapy Line – Vůně, které má příznivé účinky na celé lidské tělo a mysl
- Delicatessen Line – Vůně pro ty pravé gurmány
- Reminiscent Line – Vůně, které Vás vrátí do dětských let
- Exotic Fruits Line – Vůně z toho nejčerstvějšího a nejsladšího ovoce
- Earth Line – Vůně inspirované přírodou v tom pravém slova smyslu
- Flower Line – Vůně pro milovníky rozkvetlých květin
Nabídku osvěžovačů Spring Air nalezente na našich stránkách